domingo, 2 de março de 2014

148- AFRICANÍSSIMA - A VOLTA DE DHAYLLA

Olá,Amigos!



Ela estava há algum tempo em off.Na verdade,desde 2012,quando surgiu hiper colorida no bem sucedido trabalho temático TROPICÁLIA.
Seu reaparecimento,consagra leve mudança em seu visual.
Dentro do que sempre me refiro quanto a "vivenciar" as dolls,percebi que era hora de mexer,ainda que delicadamente,em Dhaylla. E senti necessidade de um toque em seus cabelos,eles pareceram-me precisar estar mais curtos,mais africanos,mais masculino até...e me dispus a tentar uma mudança.A ideia ficou reforçada após ver no TUMBLr a foto de uma modelo bem negra e exótica com os cabelos curtíssimos e ultra africanos.Infelizmente não só não obtive o nome da moça,como também não sei quem realizou a foto.Gostei do resultado.E a mais africana de minhas dolls,consagra-se de vez como reverenciadora da elegância africana em seu colorido POP.

Minha amiga e seguidora Debbie Garret,em sua visita ontem dia 06/03 ao blog,revelou-me que a modelo à que me refiro na postagem (e que até então,eu não sabia verdadeiramente de quem se tratava,não é outra senão Lupita Nyong'o,atriz queniana,vencedora sensação do Oscar 2014,como atriz coadjuvante no filme "Twelve Years A Slave(Doze Anos De escravidão0" do diretor inglês Steve McQueen,vencedor como melhor filme do ano pela Academia.Assim,sem saber,prestei horas antes do anuncio de Lupita como melhor atriz coadjuvante minha homenagem à ela,aqui no CLICKING DOLLS.Preciso recuperar minha ignorância sobre ela começando pelo filme que a consagrou.Obrigado Debbie!!
















12 comentários:

  1. So so GORGEOUS! I like the colorful outfit the best. Good to see you.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Grandmommy!!
      I LOVE her too, and I was missing her on here!
      I'm glad you like it, and thanks for the new visit!
      Good to "hear" from you!!

      Excluir
  2. She is beautiful! I love your pictures. They are very nice!

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Hi,Georgia!!
      Thank You So Much!!
      This doll is very special! I'd just love if Mattel creates an articulated version for a nice dark skin Diva

      Excluir
  3. You always have a great way of bringing out even more beauty with your dolls.

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. VANESSA!!!!!!
      What Nice Words,My Friend!!
      I truly confess I LOVE to "hear" them!!Just because I really feel myself inspired by this little plastic creatures...
      Thank You,For Your Sweet Visit!!
      Hugs,Darling! <3

      Excluir
  4. She's absolutely beautiful! I love it that she can wear everything, she looks stunning in whatever you dress her in :-). X Nymphaea

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Nymphaea,
      Thank You For The Visit!!
      I totally agree with you: she can dress anything and keep all her classy way

      Excluir
  5. She is a beauty. I enjoyed the comparison photo of Model 4 and Lupita. The eye makeup in Lupita's photo is almost like Model 4's. Model 4's 2nd fashion further accentuates her beauty. Great tribute.

    dbg

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Debbie,My Friend I'm In Shock!!
      You gave me a very important information about the girl that inspired me definitely to make the new hair styling of Dhaylla(My Model Basic 4).When I saw the picture on web,on TUMBlr in the truth,I had not any information about who was the girl, and I tell this in the posting. When I saw your tribute using both dolls(Model 4 and South Africa Princess)on Facebook, I made the invitation to you and your friends to see my post but I still doesn't knew that the model inspirtaion in the posting was exactly the POP FAMOUS Lupita Nyong'o...Something really magic happened here and I thank you very much for tell me the identity of the model in the post!!!

      Excluir
  6. Well this really is magic! I thought you knew she was the lovely Lupita Nyong'o before you made the comparison. This is truly amazing!

    dbg

    ResponderExcluir
  7. No my friend, I really doesn't knew who she was and I made this homage to her before she turns the winner of oscar.I believe this girl has something powerful magic, because she started enchanting everyone and everywhere and I'm glad she finally enchanted me also LOL!!
    Thanks For Your Return!!

    ResponderExcluir